2016年2月4日 星期四

新人報到

大家好,我係第一次寫blog既駿,初次見面,請大家多多指教~

此blog主要係記錄本人私人生活上既瑣事&情感既抒發。因為有啲野係現實生活中曝光不能,所以希望借呢個途徑黎抒發,請各位多多包涵。

自我介紹先,本人平日既興趣為睇漫畫。現時追看既漫畫有Skip Beat!!,One Piece,美食的俘虜,進擊的巨人,食戟之靈,偽戀&世界第一初戀(腐~~),之前有完讀火影忍者,愛麗絲學園,會長是女僕大人&史上最強第子兼一,另外大愛彩雲國物語(但係小說),日後有機會開post講下動漫,到其時歡迎大家加入討論~~

另外,我都鍾意聽歌,絕大部份為廣東話歌,鍾意既歌手係何韻詩(基於音域,題材&外型),偶而會分享下歌,不喜的話勿聽勿視。除左係菇徒外,仲係菇祖粉一名,日後可能有好大部份都係講菇祖,因為人不死情不休,閒時就掃下墓(雖然因為咁情緒起伏好大但自己心甘情願掉坑就要堅持到最後T^T),期望這苦戀獲得好的結尾,同樣,都係不喜勿插。

感情方面(其實無人有興趣知XD),自認兵仔一名,雖然女神非世俗既女神,但單戀呢回事係無容置疑。之後可能有好多吐苦水既post,大家可以當見唔到架,但當然得閒無野做可以關心下我啦~

暫時係咁多先,希望我會堅持寫落去,直到十年後從頭睇一次,我會話我無悔
驕傲。

沒有留言:

張貼留言